Friday, February 24, 2012
cantik ke aku??? Posted at 1:59 PM 0 comment(s)

happy nye!
kelmarin ada seorang cikgu aku cakap muka aku macam orang korea
tentu ramai yang jealous kan???
yelaaa korea sekarang semakin famous
semua orang nak jadi cantik macam orang korea
kawan2 aku yang minat korea mula jealous dengan aku
hehe....
perasan laa pula aku ni...
sebelum cikgu aku cakap macam tu
pengetua sekolah aku pun cakap macam tu jugaa
pada aku...
haha...
tahun lepas pun ada juga yang cakap macam tu...
tapi kawan2 aku je laa.
diorang cakap aku mirip dengan goo hara
haha....mula laa aku nak perasan..
tapi tak laa bangga sangat...

About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.