Thursday, February 2, 2012
happy! Posted at 11:52 PM 0 comment(s)
hari ini merupakan hari last aku exam tov...happy sangat...tapi exam tov ni susah laa...aku target semuanya....A,B,C,D,E...hehe...takut ase...tadi cikgu PAI masuk kelas aku dan dia cakap,,dia sungguh kecewa apabila memeriksa kertas jawapan kelas aku...yelaa...kelas aku kelas first..tapi cikgu cakap cikgu macam periksa kertas soalan budak kelas bawah...dan cikgu cakap...PAI semuanya dapat C...terkejut aku dibuatnya...sebelum2 ni aku belum lagi dapat C dalam PAI...selalunya dapat A..tapi exam TOV ni memang teruk laa....aku punya result...haha...takpe2...masih ada masa lagi untuk aku membaikinya...semua...
About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.