Saturday, March 17, 2012
blogskin baru Posted at 1:21 PM 0 comment(s)


tengok blog saya....
dah tukar kan???
saya tukar blogskin yang baru...
masa saya cari blogskin...
saya jumpa blogskin ni...
saya tengok blogskin ni comel sangat...
jadi saya tukar laa...hehehe....
ermmm,,,baru ni aku cakap aku takkan update dah blog sebab
aku nak fokus pada PMR...
tapi takpe laaa...
lagipun sekarangkan masih cuti....
tapi boleh ke aku fokus sepenuhnya pada PMR...
dah laa aku ni...
tak boleh stress belajar...
tapi aku cuba...
ermmm...
memang agak susah jika aku tak tinggal asrama...
aku ni memang tak suka tinggal asrama...
masa form 1..
aku pindah sekolah pun sebab aku tak suka duduk asrama...


About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.