Saturday, April 14, 2012
bunga tulip Posted at 11:21 PM 0 comment(s)

bunga apa yang korang suka??
ermmm,,,
kalau aku laaa...
aku suka bunga tulips...
why???
aku pun tak tahu..
aku rasa bunga tulip cantik daripada bunga lain..
huhuhu..
tapi aku suka bunga tulip warna..
ermmm,,,warna apa ya???
jawapannya...
semua warna....
warna bunga tulip,,,semuanya cantik2....
haha...
tentu sekarang korang sedang ketawakan aku kan???
sebab aku cakap pasal bunga???
ermmm,,
sebenarnya aku tak tahu nak cakap pasal apa...
jadi aku cakap laa pasal bunga...
stop! ketawakan aku..
ni kan blog aku...
suka hati aku laa nak cakap pasal apa pun...
jangan nak menyibuk laa korang...
hehe....
jangan marah,,aku gurau je...
haha...
aku kan baik,,,mana boleh marah...
hehe...
okey laa..sekarang dah malam..
tiba masa nya untuk aku masuk tidur...
bye!
aku harap sangat...
aku dapat pergi ke sebuah kebun bunga...
yang dipenuhi...
bunga tulip...
tentu best kan???
bila agaknya aku dapat menikmatinya...
hehehehe
About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.