Sunday, April 29, 2012
happy! Posted at 4:58 PM 0 comment(s)

hari ini...
sekolah aku mengadakan anugerah penyampaian hadiah bagi pelajar cemerlang...
aku pun dapat juga anugerah tuu...
hehhehehehehehe...
sebenarnya anugerah penyampaian hadiah sudah berlalu..
tapi,,,,
anugerah ni yang dianjurkan oleh UUM...
best sangat...
baru ni dah dapat hadiah..
hari ni pun dapat hadiah lagii...
korang nak tahu tak kenapa mahasiswa UUM datang sekolah aku???
sebab sekolah aku anak angkat kepada UUM...
hehehehe...
ermmm,,,ramai juga mahasiswa dan mahasiswi yang datang ke sekolah aku..
diorang comel2 dan handsome2...
huhuhuhuhu...
okey laaa!!!
aku nak pergi tonton tv sekarang...
bye bye!!!


About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.