Wednesday, April 4, 2012
hate! Posted at 11:22 PM 0 comment(s)

ermmm,,dah lama tak update blog...hehe..
 takde masa nak update blog....
tiap2 sekolah...
hari ini aku nak luahkan perasaan sedih aku pada blog aku...
sedih??????
kenapa???
haha....
tiap2 hari
di sekolah,,,ada dua orang budak lelaki yang selalu buat jahat pada aku...
benci aku dibuatnya!
ermmm,,,aku dan kawan sebelah tempat duduk aku,selalu dikerjakan budak jahat tu...
hehe....(jahatnya aku!,mengumpat pasal orang)haha...
tapi diorang tu...tak laa kacau kawan aku tu...dia selalu kacau aku..
semua barang aku,dirompak oleh diorang...
ermmm,,,tiap2 bulan aku beli pen baru...
diorang selalu pinjam barang2 aku...
diorang buat,barang aku seperti barang diorang sendiri...
nak buat camne,diorang duduk di hadapan meja aku..
disebabkan ni laa....aku selalu dibuli...
diorang tak buli sangat kawan sebelah aku tu..
sebab,diorang kan sayang kan kawan aku...
hehehe....(jangan marah eahhh...)
baru2 ni aku cakap laa kat cikgu kelas aku
untuk tukar tempat...
tapi cikgu tak kasi...sebab aku kan penolang kelas...
jadi cikgu suruh stay di situ....
ermmm,,,nak buat camne ehhh???
redha je laaa...
mujurlahh aku ni bersikap sabar...
kalau tidakkk...menangis laaa aku tiap2 hari...
dah2....stop!...tak baik mengumpat pajang lebar....
hahahahahaha....
ha!aku tahu macam mana nak buat diorang tak kacau aku...
kebiasaannya kalau aku tak layan diorang berterusan tentu
diorang dah tak kacau aku kan????
so mulai esok,,,aku malas nak layan diorang...
jika diorang ambil barang aku pun aku tetap tak kisahh
jika diorang tanya aku apa2...
aku buat2 tak tahu je...
tentu diorang dah malas nak tanya aku,,,,
dan tak kacau aku,,,,
bagusnya idea aku ni....
huhuhuhuhu....
(nak buat jahat pun kena susun strategi)
hehehehehehehehe....
About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.