Saturday, April 21, 2012
malas nak study??? Posted at 9:04 PM 0 comment(s)

adusshhh,,,
aku ni!!!!
apasal malas sangat!!!!
ermmm...
dengan jujurnya...
aku memang tak study...
camne ni????
exam tinggal beberapa bulan lagi...
isshhhh3...
aku ni!!!!
camne nak suruh aku ni rajin study...
mujurlahhh cikgu buat kelas tuisyen,,,,
kalau tak memang sahhh,,,
aku takkan berjaya...
tapi kalau difikirkan balik...
bila masa aku nak study???
setiap hari sekolahh...
balik pukul 5petang..
malam pula,,kelas...
memang sah laa aku takkan study kat rumah...
maklumlaaa...
tak sempat...
hehehe...
balik mesti nak hilangkan stress..
hehehe..
baru-baru ni...
aku baru je...selesai exam OTI1...
alahamdulillah....
result aku pun baikk...
hehe...
ramai kawan aku yang pelik dengan aku...
dia cakap aku ni malas...
nota yang cikgu bagi,,tak rajin siap...
dan aku cakap laa kat diorang...
tak semestinya study banyak,,,kita boleh berjaya...
sebenarnya...
bilangan masa study tidak dikira..
malahan...
kualiti yang kita dapt masa study tu..baru dikira...
hehehe...
jadi sesiapa yang nak berjaya...
kita mesti study dengan bersungguh-sungguh...
agar kita betul2 memahaminya...
k.bye!

About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.