Monday, June 11, 2012
last update Posted at 9:23 PM 0 comment(s)

annyeong!
hari ni aku nak buat kesimpulan apa yang aku buat masa cuti...okey! korang tahu tak jadual aku apa masa cuti...ermmm...cuti ni aku hanya bangun,makan,tengok tv dan tidur..cuma minggu last cuti je aku pergi kenduri di kuantan...yang laen semuanya di rumah..alaaa,,kuantan dengan rumah aku tak jauh pun...hanya mengambil masa dalam 4 jam jee...dekat je kan??best pergi kenduri...siap bergambar dengan chef zam lagi...hehe..tak sempat nak upload gambar..opps!bukan tak sempat...memang takde gambar pun...sebab masa aku bergambar tuhh..bukan family aku yang tangkap gambat tuhh..tapi saudara2 aku yang kat kuantan...hehe..aku check fb diorang..diorang masih belum upload lagi gambar tuu..lau dah upload wajib aku akan curi...hehehe...
actually...ni post aku yang last..sebelum pmr...aku nak tumpukan sepenuhnya pada pelajaran..kan pmr hanya tinggal beberapa bulan lagi...so aku kena korbankan masa...selepas exam nanti aku akan active di blog...korang jangan sedih yee...nanti aku pun sedih juga...hehe..sape2 yang baru di blog aku ni..jangan lupa follow aku...sedih juga nak tinggal blog ni yee..tapi bukan blog je aku tinggal..fb aku pun aku tinggal juga...
semua tentang kpop pun aku akan tinggal juga...sedihnya!tapi aku harus kuat...
k..laaaa....bye..bye!!!!
About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.