Saturday, August 11, 2012
16 ogos dah mula cuti! Posted at 11:30 PM 0 comment(s)

annyeong!!
wow! best nya  16 ogos dah mula cuti..excited laa pula nak raya.persiapan raya dah lengkap..exam trial pun dah lepas..ermm,,kesian kakak2 SPM..trial lepas raya..orang sibuk nak raya dia sibuk nak exam..tak best kan..

tapi lepas raya ni aku hanya ada masa sebulan je lagi nak PMR..uhh!!berdebarnya..
okey!kita tak perlu lagi rungsing pasal PMR...kita kena laa happy2 sebab ni kan hari raya..hari untuk meraikan kegembiraan kepada semua umat islam..horray!!!


agak2nya aku dapat berapa duit raya??ermm,,maybe tak dapat banyak sangat kott..aku kan dah besar panjang..takkan laa dapat duit raya sama banyak dengan zaman kanak2 aku dulu...aku harap2 korang dapat kasi duit raya untuk aku ye!!janji tau!

okey!bye...tidur dulu..

About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.