Friday, August 17, 2012
selamat hari raya. Posted at 2:00 PM 0 comment(s)

hello...tinggal sehari lagi kita semua nak raya...gembiranya...tapi ini bermakna ramadhan sudah nak pergi tinggalkan kita..sedihnya!..harap2 kita berjumpa lagi ramdhan tahun depan..semua orang tentu sibuk dengan persiapan hari raya kan..ermm..persiapan bagi family aku semua dah siap..hehe..tahun ni aku raya di rumah nenek aku..tapi aku belum balik kampung lagi..rumah nenek aku bukannya jauh pun dekat je..tak macam korang..tentu sekarang ada daripada korang berada dalam kesesakan jalan raya..kepada yang sedang berada di jalan raya tu...berhati hati laa ye...pandu biar laa selamat...
pagi raya..tentu banyak makanan yang best2..makan pun kena laa banyak..tak sabarnya nak makan banyak2 ni..tentu ada sate,ketupat,rendang dan banyak lagi..tapi makan tu jangan gelojoh sangat kawan...nanti tak pasal2 lepas raya masuk hospital..makan pun kena berpada pada juga..
satu lagi pesanan...jangan sesekali main mercun..jika korang rasa nak raya di hospital korang main laa mercun..lagi pun jika korang main mercun,korang dapat apa???duit korang pun habis dengan begitu je..jika beli makanan kan kenyang....

sebelum aku out dulu..aku nak minta maaf kepada semua orang..harap2 korang maafkan aku ye...
kosong-kosong?


About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.