Sunday, August 5, 2012
trial pmr dah tamat Posted at 10:50 PM 0 comment(s)

horray!!!
trial dah habis..actually,,,trial dah habis pada hari khamis minggu lepas lagi..disebabkan kesibukan aku dalam mencari baju raya..so tak sempat laa nak update..hehehe...soalan trial bagi aku,,ermm...ada yang agak susah dan agak senang...yang paling senang ialah mathematics...hehehe.....korang perasan tak pejam celik pejam celik tinggal dua minggu lagi nak raya...horray!!!raya!!!!bestnya!!!korang jangan lupa kasi duit raya untuk aku ye!!!hahaha...agaknya duit raya aku tahun ni dapat berapa ye???huhu..tapi kann lepas raya nanti aku hanya tinggal sebulan lagi nak pmr...wow~nervous nye!!!okey!!cukup citer pasal pmr..kita citer pasal raya pula...
korang excited tak nak raya???...kalau aku laa tiap2 tahun aku excited nak raya...raya kan best...dapat duit,,dapat makan biskut,,dapat makan makanan yang best,,,boleh pakai serba baru,,,dapat berkumpul dengna saudara mara kita...best kan??hahaha..kalau nka cakap pasal raya ni memang tak habis di buatnya..hehe...
okey laa...aku out dulu ye!!!bye...

salam lebaran semuanya!!

About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.