Friday, November 9, 2012
betul!aku tak pernah bercouple Posted at 8:45 PM 0 comment(s)
tengok tajuk apa yang aku tulis! macam tak percayakan aku update tentang perkara ni..ermm,,sebenarnya memang betul pun aku tak pernah bercouple..beberapa hari lepas ada lar kawan aku tanya.."kau pernah couple tak?"..dan aku cakap "aku tak pernah couple"..dia cakap dia langsung tak percaya..ermm,,aku ni memang macam ni..kehidupan tanpa boyfriend..meskipun zaman remaja amat disukai oleh ramai manusia kerana dapat merasa kasih sayang daripada boyfriend masing2..tapi bagi aku zaman remaja ni aku dapat bergembira dengan hiburan...aku rasa aku dah jatuh hati dengan hiburan apatah lagi dengan kpop..disebabkan kpop lar aku tak pernah kisah untuk bercouple..sememangnya zaman remaja lar,,ramai remaja bercouple..but aku tak macam tu..hehe..korang percaya tak?dalam contact phone aku cuma ada beberapa je kawan lelaki..perkara ni memang sukar dipercayai..yelaa..aku ni bukan macam remaja2 lain pun..aku memang tak sama dengan diorang..tak macam kakak2 aku..nak dikatakan kakak2 dah ada banyak ex-bf...tapi aku?satu bf pun tak pernah ada..suka pada lelaki?memang laa yang tu ada..sememangnya lumrah manusia..tapi aku hanya pernah menyukai seorang lelaki je..tak ramai pun yang aku suka..kalau artis kpop tu..sememangnya susah nak senarai..betapa banyaknya yang aku suka..korang tahu tak macam mana aku boleh tak tertarik dengan bercouple?yang pertama,,disebabkan aku selalu je layan korea..wow~group kpop sememangnya membuat aku gilakan diorang..apatah lagi dengan cute diorang...begitu juga,, korean drama..dengan muka diorang yang handsome..tambahan pula..kata2 yang keluar dari mulut diorang membuatkan aku tak pernah pandang mana2 lelaki yang aku kenal..haha..yang kedua pula,,disebabkan aku ni kaki shopping...cakap je nak pergi shopping aku mula je rasa nak pergi sekali..aku suka sangat high heel..wow~bestnya kalau laa aku dapat beli high heel tu sekarang.......haha..okey laa!tamat sudah sesi story mory aku malam ni...k..bye!

About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.