Friday, November 2, 2012
memori excited+happy+sedih+malu+lucu Posted at 12:54 PM 2 comment(s)

selepas PMR,,cikgu cakap ada lawatan ke genting highlang and cameron bersama UUM..so aku pergi daftar nama aku kpd cikgu..kitorang akan pergi 1november...kitorang excited gila...ada kawan aku tu..siap habiskan banyak duit untuk pergi ke sana..belum termasuk duit untuk ke sana..kitorang kemas2 laa barang2..cikgu cakap kita akan bertolak dalam pukul 5ptg..aku and kwn2 aku yang laen bawa la beg pagi tu  
sebab kitorang ada masalah sikit law nak bawa beg petang tu..tapi ada jugak laa kawan aku akan mai sekolh petang tu..kitorang memang tak sabar sangat menanti pukul 5...kitorang siap bincang lagi apa yang  nak dibeli d genting..masa kitorang sibuk berbual pasal nak pergi genting tiba2  ada sorang budak lelaki kelas aku masuk kelas and cakap macam ni.."ehh,,sep2 mg uax balik la beg ni..kite tak jd g genting lar"..dengan suara yang sedih sekali..mula2 kita tak percaya apa yang di cakap..kitorang terus tanya.."nape g2 plop?,ada apa sebenarnya.."dgn rasa terkejut...slps tuh..dy pun cakap balik "bas rosak..abg adam ikhlas tgh bincang ngan ustazah zul"..balas nye dengan begitu kecewa..kami macam tak percaya..and terus kami pergi tanya semua rakan2 and cg sekali..cg cakap tak tahu lg antara kite dapat pergi ataupun tidak..bila tiba masa nak balik..kami pun balik laa ke rumah masing2..selepas berada di rumah..dalam masa beberapa minit aku mendapat mesej drpd cg."lawatan ke genting ditangguhkan kepada tarikh y akn ditentukan..krna bas rosak"...aku ni macam nak tercabut jantung di buatnya..sibuk sekali masa tu..ramai kwn2 aku telefon ko aku..mmg sedih laa di buatnya....nak buat macam mana memang takda rezeki untuk kita semua pergi lawatan ke genting pada hari tersebut...tapi semua rakan aku diketawakan family masing2 termasuk laa aku sekali....mula2 memag sedih last2 lucu pula dibuatnya...inilahh memori palaing excited+happy+sedih+malu+lucu...hehehe...
About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.