Wednesday, November 14, 2012
sambutan birthday Posted at 9:21 AM 0 comment(s)
baru2 ni aku pergi ke sambutan birthday kawan aku..ni laa diorang..sambutan birthday tu diadakan di kfc..diorang berdua ni datang lewat sangat..mula2 aku dan rakan2 yang laen datang la awal..yelakann...kita kena handle semua ni...mula kitorang pergi beli kek di kedai kek hana..(tak silap aku lar)..ermm,,selepas itu aku tunggu laa kawan2 yang belum sampai..kitorang tunggu di kfc..dalam masa pukul 11 pg..semua nya dah sampai kecuali aten..(yang pakai baju biru tu)..dia susah sikit nak keluar..disebabkan ni laa dia lambat..tapi takpe..kitorang tak kisah pun..hehe..selepas tu kitorang pergi laa masuk kfc and pilih tempat..kitorang sibuk sekali berbincang siapa laa yang nak pergi order..semuanya mengeluarkan duit sebanyak rm10..tapiii...si tiga orang budak lelaki nim,,,tidak mengeluarkan satu sen pun duit diorang..(ni yang membuatkan aku tak puas hati)..takpe laa diorang..kan ada orang yang tolong bayarkkan...iaitu farah ain(yang pakai baju kurung)..hehe..sebenarnya banyak lagi gambar..tapi aku malas laa nak upload gambar banyak2..haha..selesai sudah kitorang di kfc..selepas itu..kitorang berpecah,,,yang majoritynya yang nak pergi ambil duit di bank..yang aku pula ni..nak cari kasut flat baru...hehe...masa di kfc,,aten kasi laa aku duit sebanyak rm30..(duit yang nak tempah baju tapi tak jadi)dengan duit ni laa aku guna untuk beli flat..hehe..aku pergi laa cari kasut dengan syafieqa ni..mula2 kitorang pergi ke kasut you..tapi kasut kat sane tiada yang berkenan di hati laa..selepas tu,,aku pergi pula cari di verns...wow~semua kasut ni sini semuanya cantik blaka...so aku pilih laa satu...susah gila nak pilih...sehingga syafieqa mula merungut sebabnya dia kata aku ni nak pilih sepasang kasut jew mengambil masa satu jam...satu jam??aku rasa setengah jam pun tak sampai...huhu...next..kitorang masuk laa ke pasaraya econjaya..tujuanya ada kawan kitorang ni nak cari hadiah..nak kasi ke budak yang sambut birthday...ermm,,punya laa lama nak tunggu dia cari hadiah...selepas itu.,,,aku pun telefon ayah aku suruh dia ambil aku di econjaya...tamat sudah perjalanan aku and chinggu di bandar jerteh..hahaha

About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.