Saturday, December 15, 2012
himpunan memory 2012 Posted at 9:25 AM 0 comment(s)

annyeong!!!!sudah lama aku tak update blog ni..sebenarnya aku malas nak update blog..dah berhabuk blog aku dibuatnya...hachummmm!!!...baru2 ni aku ada laa edit blog sikit..kan dah nak masuk tahun baru..baju blog pun kena laa baru...ok...back to the topic..disebabkan tahun 2012 dah nak tamat..aku nak mengumpulkan semua kenangan 2012 bersama kawan2..gambar di atas tu..adalah semua himpunan gambar2 yang berlaku di sekolah..(tapi tak semuanya)korang kan tahu aku ni budak malas nak pergi sekolah kalau ada apa2 sambutan di sekolah wajib aku tak hadir..hehe..masa sambutan maulidur rasul aku tak hadir ke sekolah disebabkan malas..and masa merdeka-raya pun aku takde di sekolah..tapi bukan disebabkan aku malas..masa tu aku dan seorang kawan aku telah terpilih untuk menyertai kem akademik di midtown...tak dapat laa menikmati merdeka-raya di sekolah..sedihnya:'(..huhu..aku rasa ada satu lagi sambutan yang aku tak hadir ke sekolah disebabkan malas..apa ya??ha!aku ingat..masa hari koperasi..masa tu aku tak hadir ke sekolahsebab aku nak tengok drama korean..sorry ea!hehe..masa habis pmr,,aku selalu hadir ke sekolah tapi tiada apa2 yang menarik pun..kitorang just buat kelab bual..tak tahu nak buat apa..ada satu sambutan yang kelas aku tak buat..korang tahu apa???kebiasaannya semua kelas akan lakukan sambutan ni..tapi disebabkan budak kelas aku kedekut belaka..eh,,bukan kedekut tapi berjimat cermat..
kitorang tak buat jamuan akhir tahun..sepanjang aku sekolah menengah aku tak pernah pun menyertai jamuan akhir tahun..masa form 1 and 2..ada laa buat jamuantapi aku tak pernah menghadiri diriku ke sekolah..hehe..menyesal juga aku tak dapat menikmati jamuan akhir tahun..tahun depan aku akan menjejak kaki ke  pelajar sekolah tinggi..hehe(macam dalam cerita komik pula)..best pula rasanya jadi pelajar sekolah tinggi...dapat jadi senior kepada junior2...tapi aku masih ada senior..haha..tak dapat nak jadi senior sepenuhnya..

HAPPY SCHOOL HOLIDAY....bergembira di masa cuti sekolah
About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.