Wednesday, December 19, 2012
Result PMR aku???? Posted at 6:31 PM 2 comment(s)

haii semua??apa khabar??cuti sekolah hanya tinggal dalam seminggu lagi..cepat betul masa berlalu..tak sempat nak menikmati cuti sekolah dengan begitu lama kan?setiap kali cuti sekolah wajib pengakhiran dengan sekolah bermula...lol XD..bila agaknya dapat cuti sepenuhnya..kalau habis SPM..tentu kita akan sambung belajar ke IPTA..habis di IPTA...tentu kita kerja..sampai ke mati..selepas mati pun kita banyak di soal oleh malaikat....sememangnya kerja manusia takkan pernah habis...sehingga laa kita dapat masuk syurga..

ishh!!!aku nim..dah lari tajuk ni..ok2..aku straight to the point je laa...korang sedia maklum yang aku ni sudah dapat result pagi tadi...dah dapat taw!!!...tapi belum tengok resultnya..cuma aku tahu je aku dapat brapa...aku kan tak perggi ke sekolah tadi..disebabkan tu laa aku tak dapat lagi result..aku hanya check melalui sms jew..lepas tu,,ada kawan aku yang kasi tahu..nak tahu tak aku dapat brapa A???
jangan terkejut ya!!!aku dapat 8A.....8A...tapi................bkn jew 8A..8A 1C...lol XD...teruk gila resultaku..meskipun dah dapat 8A tp tetap ada 1C...mengejutkan aku betul lar!!!



walau bagaimana pun aku harus menerimanya dengan tenang,,,mula2 tahu result...macam tercabut jantung aku bila dapat tahu aku dapat 8A1C...yang 8A tuh memang laa terkejut....tp yang 1C tuh lagiiiiii aku terkejut..macam dah takde jantung aku dah dibuatnya..haha..mane ad..gurau jew....aku amat bersyukur kepada ALLAH dengan result aku ni...alhamdulillah..tapi sayang,,,tak dapat nak upload...nak buat macam mana..result pun aku tak pergi ambil...ish3
sebelum tu,,aku nak ucap tahniah kepada sesiapa yang dapat result pmr dengan cemerlang..yang tak dapat dengan cemerlang tuh..tak perlu berputus asa..PMR tak laa begitu penting..masih ada satu lagi peperiksaan yang amat penting iaitu SPM.....so jangan menyerah kalah lagi ya!!!


About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.