Saturday, December 29, 2012
Saya Kpoppers Sejati by Syue and Naisya Posted at 12:13 PM 0 comment(s)
Question and Answe

1. Siapa bias anda dan nyatakan sebab kenapa anda pilih dia sebagai bias.
= My bias is G-dragon. Saya suka dia sebab dia comel and dia unik...dia mempunyai style yang tersendiri

2. Apa group pertama yang awak kenal dan suka. 
= First group yang saya mula-mula kenal adalah SNSD. Sejak tu, saya suka group tu. Sampai sekarang.

3. Apa lagu kpop yang pertama awak dengar.
= First lagu kpop masa mula-mula dulu , seingat saya lagu Oh! dari Group SNSD. 

4. Apakah ultimate fandom yang awak masuk. ( Max 2 )
= Infinite and EXO K

5. Pilih gambar bias anda yang paling menarik.



6. Berikan video terbaik bias anda.


7. Awak selalu dengar lagu apa?
= lagu GD crayon..

8. Pernah pergi konsert atau showcase? Kalau pernah, berikan gambarnya. 
= tak pernah sebab mak dan ayah tak kasi..katanya..membazir duit jew..sedihnya :(

9. Lagu kpop apa yang awak tak suka.
=tak de! semuanya saya suka 

10. Sekarang awak tengh dengar lagu apa?
= Sekarang tengah dengar lagu GD crayon. 

11. Berikan pic gif bias awak.


12. Berikan bias list (Max 5).
*G-dragon
*Baekhyun
*L
*Key
*Donghae

13. Bina satu ayat untuk awak luahkan bila berjumpa bias awak
=Oppa!!saranghae!

14. Berikan link lagu yang awak suka sangat. (Max 1)

15. Berikan 5 soalan kepada kami. 
(1)awak suka group apa?
(2)kenapa awak suka kpop?
(3)siapa bias awak?
(4)macam mana awak boleh suka kpop?
(5)sebanyak mana awak suka kpop?

16.Tagging Time






About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.