Friday, January 4, 2013
Back to School Posted at 5:21 PM 0 comment(s)

hari persekolahan bermula..ini bermakna hari homework juga bermula..hurm,,aku ni memang budak yang malas nak buat homework..mujurlah minggu pertama sekolah takde kerja sekolah lagi..belajar pun belum..maklum laa..cikgu busy nak susun kelas..korang tahu tak aku masuk kelas mane?aku masuk kelas SAINS tulen..sebenarnya aku isi borang nak masuk kelas PA...tapi cikgu tak kasi..sob.sob2...BTW aku nak pindah sekolah..aku pindah sekolah pun sebab nak belajar berdikari..nak cuba mengelakkan diri aku homesick..sejak form1 aku homesick..so form 4 ni aku tak nak homesick laa..doakan aku agar boleh tinggal di asrama tanpa menangis nak balik..haish! takkan form 4 nak nangis kot..haha..bila sekolah bermula,aku pun jarang laa update blog..maklum laa..ayah tak kasi on9...ayah hanya bagi on9 masa hujung minggu je,,sob.sob..sedih sungguh di buatnya..sekarang ni nak citer soal aliran yang aku ambil..aku berada di kelas SAINS...tapi aku tak suka subjek BIOLOGI..boleh tak kalau tak nak ambil BIOLOGI..subjek biologi ni susah laa..meskipun baru belajar bab pengenalan biologi,aku tetap menganggap subjek biologi ni susah..tahu tak kenapa??kerana subjek biologi ni kena banyak menghafal macam2..susah kan?DOUBLE SUSAH!..tapi nak buat macam mana ayah aku suruh ambil kelas sains..insyaallah aku boleh mempelajarinya dengan baik..AMIN..okey laa..nak pergi tengok music bank dulu..bye!

satu perkara buat aku sedih..tak dapat pergi GDA...ayah tak kasi..lagipun ianya jauh dari rumah aku..mengharap kan bias melawat kpopper yang tak dapat pergi GDA

About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.