Friday, January 25, 2013
Lagu apa yang sesuai? Posted at 6:34 PM 2 comment(s)

sejak2 ni aku selalu tukar skin baru..sebenarnya aku ni memang tak boleh tengok skin yang cantik2 aku rasa terus nak tukar..hehe..aku memang suka bila tengok skin yang cantik2..pening kepala aku di buatnya..nak pilih yang mana satu laa agaknya..hehe..ok..abs topik ni..

Which one?
 sekarang nak cter topik lain pula..baru2 ni cg ada suruh cari sebuah lagu english..sebab teacher suruh kitorang nyanyi dlm group..agak2 nya english song yang mana paling sesuai??kalau aku laa..aku nak pilih lagu call me maybe..sebab lagu ni best sgt..tapi ahli group aku tak setuju dgn lagu yang aku pilih..haha..aku tak kisah nak nyanyi lagu apa..asalkan bukan hip hop..klu hip hop,berbelik belik lidah aku nak nyanyi..hahha...okey laa..aku nak out dlu ya...!!bye!!

salam maulidur rasul kepada semua umat islam
About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.