Friday, February 22, 2013
stress! Posted at 1:35 PM 0 comment(s)

assalamualaikum...hey,dah lama aku tak update blog kan...sebenarnya,aku agak malas nak update blog ni...tambahan pula,busy dengan homework...byk sangat cikgu beri sehingga tak siap aku dibuatnya...BTW,hari ni..aku nak luahkan perasaan aku dalam minggu yang stress giler ni!!!!!!!!!...memang byk hal yang berlaku minggu ni...memang stress!!!!...perkara yang pertama buat aku stress...ialah  aku tak tahu antara keputusan aku ambil ni betul atau salah..aku sememangnya seorang yang tidak berfikiran tetap...kebanyakkan cikgu semua tahu yang aku ni tak berfikiran tetap...aku tak tahu antara aku boleh mempelajari subjek kelas sains tulen dengan baik ataupun tidak...sepanjang dua minggu berturut-turut aku berulang-alik bilik guru...ni semua untuk berbincang soal ni..tapi sampai sekarang aku masih berada di kelas sains...pening aku dibuatnya!!...

selain perkara ni,ada perkara lain yang buat aku tak tidur malam dibuatnya...tapi hal ni aku tak nak ceritakan pada sesiapa pun..hanya aku dan dua orang kawan aku je yang tahu...sememangnya..aku yang salah..aku mengaku semua ni memang salah aku!..ok!aku tak nak story hal ni..malas nak bahas masalah ni...

perkara yang last buat aku stress ialah dah ramai yang marah aku kerana aku gilakan kpop sangat..tapi masalah ni takde laa buat aku stress sangat..tahun ni aku dapat banyak teguran soal aku gilakan kpop sangat..aku tak kisah kalau aku dapat teguran daripada warga twitter tapi sejak2 ni aku dapat teguran drpd kenalan aku di facebook...aku juga dapat teguran drpd cikgu2 sekolah aku..cikgu2 suruh aku berjumpa dgn guru kaunseling...haha..tapi aku tak kisah pun!aku akan tetap gilakan kpop walaupun kau nak kata apa pun!bagi kpop DAEBAK!banyak benda yang aku pelajari dari minat kpop...aku paling benci sekali bila ada orang kaitkan kpop dengan islam..aku gilakn kpop pun..tahulah batasnya..bukannya aku ni taksub sangat dengan kpop..bagi aku tak salah,kpopper habiskan duitnya dengan beli album kpop,kpop stuff atau pergi concert..perkara ni wajar buat sesiapa sahaja yang meminati sesuatu...mcm korang juga,,kalau korang ni suka sangat baca novel,tentu korang habiskan duit korang dengan beli novel kan?sama laa juga dengan kpopper..so tak payah laa korang nak bash kpopper ni..korang bash kpopper pun dapat dosa juga!okey laa..aku tak nak cerita panjang masalah kpop ni!!!...nanti masalah ni bertambah besar pula!....bye! (+_+)


About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.