Thursday, April 4, 2013
result exam setara satu Posted at 7:07 PM 0 comment(s)

haii...sekian lama blog aku menyepi,akhirnya aku update juga...haha...hari ni,aku nak share tentang result exam aku..first time,exam menengah atas ni...result aku memang teruk!!!!!!memang teruk!!!!!...tidak terkata aku dibuatnya...ermm...sedih-||...(T_T)...btw,memang patut pun aku dapat macam tu sebabnya aku langsung     tak study...haha..masa exam,aku ber-fangirling dengan teaser2 INFINITE...haha..aku dapat 1G...tahu tak apa??BAHASA ARAB yang aku G...satu kelas aku mendapat G dalam BAHASA ARAB..memalukan btol!dah lar,kelas aku kelas first..tapi kan,result BAHASA MELAYU aku lebih rendah drpd BAHASA INGGERIS..haha..lawak2..aku ni orang melayu ker..orang apa..result2 yang lain semuanya ok..kecuali result subjek aliran kelas sains..BIO,FIZIK,KIMIA dan ADDMATH..semuanya,sekadar lulus..okey lar..aku cerita sampai sini je lar..bye!

tingkatkan usaha!study lebih sikit..

About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.