Wednesday, July 10, 2013
Sebenarnya dia Crush saya! Posted at 9:35 PM 0 comment(s)

assalamualaikum!macam mana dengan hari pertama puasa korang? okey tak? puasa penuh tak? 
haha..puasa baru sehari,dah tanya puasa penuh ker? k..sebenarnya,hari ni aku nak menceritakan pasal crush aku ni..sebelum ni aku tak pernah ada crush..yang ni orang first yang aku suka..aku ni memang jenis susah nak suka seseorang..btw,meskipun aku suka dia..itu hanya dalam hati aku je lar..lagipun sebelum ni aku tak kenal pun dia meskipun kitorang satu sekolah..tahun ni baru aku kenal si dia..tapi yang sedihnya si dia merupakan senior kat sekolah aku..tahun ni tahun last buat si dia..so aku hanya boleh menatap muka dia hanya untuk tahun ni jer..sob3! sedih2..haha..tapi takde lar sedih sangat..tapi kan aku tak pernah bertegur sapa dengan si dia..yelarkan aku ni pendiam orangnya..hanya boleh melihat si dia dari jauh jee...tak dapat nak berhubung dengan si dia..korang tahu tak kenapa aku suka si dia?ermmmmm...first sekali,sebab aku rasa muka si dia sama dengan artis korea yang aku suka iaitu KIM MYUNGSOO..handsome kan dia? tapi kan muka takde lar sama sangat..btw,aku pernah tau chatting dengan si dia di facebook..tapi hanya 2 kali je lar..yang pertama tu,aku chatting dengan acc facebook aku palsu..yelar aku taknak dia kenal aku..tapi kan...meskipun aku guna acc yang palsu,dia dapat tau itu aku..maybe dia dah kenal aku..haha..yang kali ke 2,aku chatting dengan dia..bukan aku yang start dulu..si dia yang  mula dulu..tapi si dia atar chat dengan acc fb yang sebenarnya..btw,best giler chat dengan dia!!! tapi sekarang dah tak..sob3! haha...tapi dia hanya lah CRUSH AKU PADA TAHUN 2013..nanti tahun depan dia bukan crush aku!! haha..

dear crush,maybe kau tahu yang aku minat kat kau tapi jangan perasan sangat ok!
About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.