Saturday, August 24, 2013
Cikgu PK HEM datang rumah Posted at 7:30 PM 0 comment(s)

haii..assalamualaikum..da lama ta update blog..berhabuk-habuk blog aku dibuatnya..da seminggu kita sekolah selepas cuti raya kan? ermm..sekolah korang da adakan sambutan hari raya belum? sekolah aku belum..esok baru sekolah adakan sambutan hari raya...


pagi tadi,cikgu PK HEM datang ke rumah aku dengan sorang kawan aku..aku baru je bangun tidur..umi aku yang keluar jupa cikgu tu..umi aku bukan main ingatkan bab aku ta pegi sekolah..aku ni memang banyak hari ta pegi sekolah..tapi,cikgu datang rumah aku bukan bab tu..sebab cikgu nak ajak aku pegi agroo buat temankannya..masa hari khamis pun,aku pegi jugak dengan dia..tapi untuk hari ni aku memang ta pegi..takkan laa aku nak pegi,dengan mandi pun belum,breakfast belum..hehe..kecian kat kawan aku dengan cikgu..hehe..lepas tu,aku kuar hangout dengan kawan2..orang lain pegi sekolah,aku pulak kuar hangout..haha..takpe,,memang ramai ta pegi sekolah hari ni..sekolah ganti katakan..kitorang pegi lepak2,pegi shopping..aku sebenarnya nak cari kasut..tapi semua kedai yang aku pegi semuanya ta ada saiz kaki aku..adoii..susahnya nak cari kasut dengan kaki saiz kecil macam aku ni..lama betul aku kuar hari ni dari jam 11 pagi hingga 3 ptg..ta penah aku hangout sampai lama macam tu..k.bye! XOXO

masa hangout dengan kawan..aku terjumpa CAPITAL A...ianya membuat aku masih berharap kat dia
About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.