Saturday, August 17, 2013
selamat hari raya! Posted at 4:39 PM 1 comment(s)
 jom raya dengan kim myungsoo
assalamualaikum.hai..dah lama aku tak update blog..hehe..agak bosan bila update blog tak de orang nak baca kan..btw,hari ni aku nak update blog sempena hari raya..tapi agak terlewat sikit kot..sekarang kan dah raya ke 10..hehe..maklum lar aku ni busy sikit dengan balik kampung..tapi sebenarnya tak pom..aku bukannya selalu balik kampung..sekali sekala je..omo~ esok sekolah kat pantai timur dah bermula tapi homework langsung aku tak sentuh..malas lar nak buat homework..tak tahu nak buat macam mana..adushh..alamaknya aku kena siapkan homework kat sekolah ni lar..haha..aku dah biasa buat homework last minute XD..ok, kembali pada yang asal..macam mana dengan raya korang..best tak? banyak tak duit raya korang dapat? aku dapat sikit jer duit raya..sob3..duit raya tak sampai 100 inggit pun..tak de siapa nak kasi aku duit raya..lagipun aku tak pergi banyak rumah..ermm...

 
ni lar baju raya aku..baju hijau+tudung pink..haha..sorry lar gambar agak kabur..maybe cermin ni kot yang kabur..sebenarnya,banyak lagi gambar..tapi mals lar nak upload banyak2..ok lar..aku nak kutip duit raya lagi ni..bye!
About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.