Friday, September 20, 2013
benci dengan diri ini Posted at 11:05 PM 0 comment(s)


hidup kadang-kadang buat kita tak suka..kadang-kadang buat kita gembira...akan tetapi aku pernah terfikir yang aku rasa kehidupan ini tak adil buat aku..apakan daya..aku mesty mensyukuri dengan semua nikmat yang Allah beri pada kita..kadang-kadang aku menangis memikirkan nasib aku ni..tapi nasib orang yang diluar sana masih banyak yang mempunyai nasib yang lagi teruk...aku selalu menyalahkan dengan apa yang terjadi pada aku..aku selalu mempersoalkan..memang aku harus hidup sebegini..tak seperti remaja-remaja yang lain..ataupun aku yang menyebabkan aku begini.. sejujurnya,aku mengetahui yang aku mesti bersabar..dan mesti bersyukur...tapi MACAM MANA AKU NAK BERSYUKUR? Macam aku nak mengelakkan dengan rasa tidak adil ini? setiap kali aku berasa tidak adil,aku juga berasa yang dosa aku bertambah..perkara sebegini aku tak patut terus mempersoalkan..setiap kali aku ingin hilangkan stress aku pasang headphone di telingan aku..aku pasang lagu kuat-kuat..adakah ini semua betul? aku tahu semua ini salah..seharusnya aku terus berzikir kepada allah..tapi kadang-kadang aku langsung tak mengingati perkara ini..adakah aku ni jahil orangnya? susah buat diri aku ni berubah..tapi mulai saat ini..aku ingin berubah..harap-harap laa..


moga-moga kehidupan aku berubah setelah apa yang aku tulis ini..insyaallah 

About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.