Friday, October 4, 2013
mood to study Posted at 3:02 PM 0 comment(s)

assalamualaikkum..sedar tak sedar hanya seminggu lagi aku belajar form4..lepas tu final exam..wow~macam tak percaya je dah nak habis 2013..rasa sekejap je..seriously,aku langsung tak tahu apa yang dijawab dalam exam..sepanjang cikgu mengajar,aku langsung tak faham..hanya ada bebrapa subjek je yang faham..eottoke? apa nak buat..exam hnaya tinggal two weeks lagi..banyak pulak tu yang aku kena study.. 11subjek woo..banyak giler babe! satu2 subjek aku da study hanya kimia je..subjek lain belum..rasa2 nya sempat  tak nak study..harap2 laa sempat laa..dalam masa sekarang,aku rasa nak study je 24jam..tapi tak boleh laa...aku ngantuk sngat..terpaksa laaa aku korbankan masa study dengan masa tidur..tapi agak2 result final exam aku ok tak..harap2 laa okey..mintak2 laa..okey laa,,aku ta boleh lama ni..nak sambung study addmath..bye!


harap-|| aku dapat result yang cemerlang..amin =D

About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.