Monday, November 11, 2013
4sains berpecah! Posted at 4:12 PM 1 comment(s)

assalamualaikum...hai stalker! hari ni final exam da habis..tapi kelas sains tulen je laa..kelas lain ta habis lagi..enjoy!! btw,tahun depan belum tentu lagi aku kekal kelas sains sebabnya cikgu-|| semua berpakat untuk buang 10 orang pelajar kelas sains..woooo..ramai uh...memang stress giler r pasl ni..mana taknya..awal tahun aku nak tukar kelas,semua cikgu tak bagi..tapi sekarang ni,tiba laa nak buang pelajar sains kepada kelas PA..kalau ni pertengahan tahun,aku ta kisah sangt..tapi ni akhir tahun babe! memang buat pelajar stress je..tambah-|| pula tahun depan SPM...banyak benda nak kena kejar kalau masuk kelas PA...banyak subjekk uhhh...bukan satu nak kena kejar..PA lagi,EA lagi,SAINS lagi..ni bukan main-|| ni SPM auu.... ingat kan kita ni boleh kejar kee dalam masa sebulan cuti..maklum laa cuti,wajb laa aku rileks je.....tapi aku pun serba salah..tak tahu nak slah siapa...salah aku ke slah cikgu kee..tapi sememangnya salah aku laa kan..sepanjang masa aku main je..tak tahu nak belajar pun..ermmmm...btw,aku nak tetap kelas sains kut...tapi aku kena banyk study laa..dah ta boleh main-main macam dulu da...subjek tahun ni banyak lagi yang tak faham...


gambar kenangan kelas 4sains 2013

About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.