Thursday, November 21, 2013
Apa nak buat? Posted at 5:53 PM 0 comment(s)
hai,semua?! cuti sekolah da hampir seminggu..tapi aku rasa macam da sebulan..sebenarnya,aku tak tahu nak buat apa? sesiapa,booleh suggest aktiviti apa aku nak buat..aku macam dah kehabisan idea nak buat masa cuti.. tonton k-drama? tiap-tiap hari aku tengok..semua k-drama yang tahun ni,semuanya aku tengok...yang tak habis lagi pun drama THE HEIRS dan MARRY HIM,IF YOU DARE! tonton K-show? RUNNING MAN? kebiasaanya aku hanya tengok RUNNING MAN di oneHD je..K-show yang lain aku tengok dalam internet je~baca komik? aku baca semua komik yang tahun ni..ada aku baca dalam internet,ada juga aku beli komik..kebanyakkan masa aku habis dengan google je..aku selalu google pasal fesyen,shopping online,gadget and etc...dah tak tahu nak buat..btw,yang paling best tiap kali cuti ialah concert!!! banyak sangt concert kpop...semuanya group k-pop yang famous..Jjang!Jjang~~~ DAEBAK~ hari jumaat ni pun ada concert MAMA! live di 8tv..tak sabar nak tengok!! yang aku tahun MAMA tahun ni diadakan di HongKong..best!! EXO pun ada..INFINITE ada tak? kalau soal k-pop memang tiap-tiap hari tak habis..hidup aku ni da macam separuh dari k-pop da..tiap kali cuti,kebanyakkan orang lain pergi melancong..tapi aku tak tahu laa dapat pergi melancong tak..lagipun ayah aku kerja di sabah..aku tak tahu laa ayah aku balik bila..alamatnya,aku duduk di rumah je..dating dengan lappy je laa~



Result akhir tahun da dapat..aku hanya dapat 4A 5C 1D 1G ..banyak betul aku kutip..adoii..kena tingkatkan lebih usaha untuk SPM tahun depan! ~ 
About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.