Friday, November 15, 2013
Bila cuti hujung tahun Posted at 2:49 PM 0 comment(s)

cutiiii!!!!!!..hari ini bermulanya cuti sekolahhh..enjoy!!!!!! btw,tahun depan SPM...omai..apa nak buat..! tapi meskipun tahun depan SPM..aku tetap nak enjoy cuti ni!!! nak berseronok sepuah hati...apa nak buat cuti..tapi aktiviti aku masa cuti tetap sama dengan setiap kali cuti iaitu baca komik banyak-banyak!!! bestnya...tak sabar aku nak beli komik banyak-banyak lepastu baca semuanya...lepas baca,lukis watak komik yang aku suka..sememangnya aktiviti ini yang paling aku suka buat masa cuti!!...selain ini juga,aku nak luangkan banyak masa dengan K-POP! K-DRAMA! K-STUDY laa kira ni..haha...cuti sebegini memang banyak concert kpop yang best-best..wow~ bestnya hidup masa cutiii...boleh blogging tiap-tiap hari..boleh buat macam-macam tanpa gangguan homeworks! yang paling best ialah boleh bangun lewat...yang ini aktiviti yang paling best..tak payah bangun awal-awal mcam hari sekolah...

cipta memori terindah bersama kim myungsoo ketika bercuti ^^~

About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.