Saturday, November 23, 2013
MAMA2013 Posted at 11:00 PM 0 comment(s)
Hai Kpoppers! semua orang sibuk update pasal Concert MAMA! korang tengok tak concert mama? best gila concert uh..kan aku da cakap semua concert kpop,semuanya best!!!Jjang! Jjang~ Ramai group kpop yang datang..antaranya BIGBANG,EXO,INFINITE,SNSD,APINK dan ramai lagi..Paris Hilton pun ada.. Bagi aku,yang paling masa performance BIGBANG dan EXO..INFINITE pun best..TROUBLE MAKER pun best,tapi sexy laa~

Tapi ada satu part yang aku nak tahu apa yang berlaku pada Hoya dan Hyuna,diorang buat apa? sampai bulat mata Seungri..haha..Btw,aku tak rasa yang Hoya kiss Hyuna.. comel sangat L masa MAMA..tapi aku rasa,kebanyakkan kpoppers hanya fokus pada EXO je..sama laa dengan aku! peminat EXO ni! tapi aku bukan exostan..




selca!


tapi ada moment yang sedih laa..korang semua mesti sudah tahu kan yang Kyungsoo cedera..kesihan dia..patut laa Kai nampak sedih gila masa dapat anugerah.. #GetWellSoonKyungsoo..//(T_T)//

Get well soon kyungsoo oppa! I'll always support you! Saranghae~

Exo menang!! dapat anugerah ALBUM OF THE YEAR!! DAEBAK~ 
About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.