Monday, November 18, 2013
Take Selca Posted at 12:30 AM 0 comment(s)


gambar ini diambil semasa aku pulang dari sekolah..takdapat laa nak ambil gambar di sekolah sebabnya cikgu-cikgu sekolah aku suka spotcheck time last year ni.. ><

sebelum ni memang banyak aku buat entry pasal cuti sekolah tapi aku langsung tak ingat yang aku ada take selca masa hari last sekolah..sorry,aku rasa dah lewat sangt kot aku nak buat entry ini..masa hari last sekolah,aku dan kawan-kawan agak busy sikit nak tolong cikgu macam-macam..lagipun,cikgu tak bagi lagi markah periksa pada aku..sememangnya aku tak tahu lagi result aku..cikgu suruh tengok dalam SAPS tapi sampai sekarang SAPS belum tunjukkan.. 

okey laa..aku dah nak tiidur ni..dah lewat sangt ini..bye! XOXO


About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.