Sunday, November 17, 2013
tukar blogskin Posted at 5:12 PM 2 comment(s)

haii..macam mana dengan cuti sekolah? baru je beberapa hari cuti..tapi aku macam tak tahu nak buat apa.. aku da habis baca 10 komik..tu pun aku baca berulang-ulang...memang bosan gila cuti ni..tak tahu nak buat apa..dah tak tahu nak buat apa,aku update je laa blog..lepas update blog aku terfikir nak tukar blogskin...aku memang dah lama nak tukar blogskin tapi takde masa nak tukar blogskin..dan sekarang laa masa yang paling sesuai nak tukar blogskin..cuti sekolah sekolah ni buat aku terfikir sesuatu laaa...tahun depan aku form5..ini bermakna aku hanya ada masa setahun je zaman persekolahan..sedih laa pula rasanya..meskipun aku selalu cakap

 "cepat laa habis sekolah"
 "malasnya nak sekolah"
"bencinya dengan sekolah"
"taksuka dengan sekolah"
"banyaknya homeworks"

tapi difikirkan sekolah ini best sangat sebab ada homework,ada kawan-kawan,ada cikgu yang selalu marah kita,ada masanya kita ponteng sekolah,ada peraturan,ada pengawas yang selalu marah..bestkan? kalau kita sambung belajar di IPTA ,semuanya tak best macam sekolah..kehidupan di IPTA lagi bebas berbanding sekolah..tiada siapapun yang akn marah kita kalau kita buat salah..semuanya kita kena buat sendiri..berbezakan? so,tahun depan aku nak buat aku gembira kat sekolah..aku nak cipta pelbagai kenangan-kenangan indah...


Harap-harap laa aku dapat mencipta memori yang paling indah dengan kawan-kawan ^^~



About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.