Monday, December 9, 2013
EXO SHOWTIME Posted at 2:05 PM 0 comment(s)

Hai semua...cuti da sampai pertengahan..omo~ ini bermakna ada beberapa minggu lagi sebelum sekolah bermula..tahun depan aku SPM candidate..malasnya~ ok! back to the topic..siapa suka tengok exo showtime..aku rasa semua orang suka! aku pun suka..exo daebak..nak dikatakan aku suka semua exo's members..aku suka chanyeol,baekhyun,lay,kai,sehun,luhan,kyungsoo,suho,kris,tao,xiumin dan juga chen...diorang punya friendship daebak..aku suka tengok diorang..btw,exo showtime baru je disiarkann..sekarang baru ep 2..ep 2 ni,diorang lakukan aktiviti masa free..chanyeol,baekhyun,kris,tao dan sehun pergi Hongdae..diorang pegi jalan-jalan..mula-mula,diorang singgah kedai topi..lepas tu,diorang pegi makan..banyak betol diorang makan.lepas tu,diorang pegi satu kedai lagi untuk makan..adoii..banyaknya diorang makan..

kalau kai dengan suho,diorang pegi bersiar-siar dengan tiga ekor anjing..cool gila diorang..handsome~~ Luhan,Lay,xiumin dan Chen pegi bersiar-siar dengan basikal...lepas tu,diorang pegi makanan dan makan di sebuah pondok..yang paling kasihan sekali,kyungsoo~~ kyungsoo suka bersendirian..dia pegi tengok wayang sorang-sorang..kesunyian aku tengok dia..rasa nak pegi temankan dia je..
exo showtime ep3 tak keluar lagi..hari khamis,baru kuar..tak sabar aku nak tengok!
About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.