Tuesday, December 31, 2013
fanwar! Posted at 4:21 PM 0 comment(s)

hye semua?! sekarang kita da sampai penghujung tahun 2013..esok da 2014..bermakna esok aku da mula sekolah..2014 ni aku calon SPM..wooo,takut pula bila da nak masuk 2014..2013 ni memang banyak kenangan..apatah lagi bersama kpop..banyaak yang terjadi..antara paling banyak tahun ni ialah fanwar! antara sebab berlaku fanwar ialah kpopper bertambah..ialah kpoppers di malaysia ni semakin bertambah..mungkin disebabkan EXO..sebelum ni tak de pulak berlaku fanwar..biasanya fanwar melibatkan dua pihak iaitu new kpopper and kpopper yang da lama..kpoppers yang baru ni terlampau minat EXO..sehingga diorang sanggup mengatakan yang EXO ni lagi famous berbanding SUJU,BIGBANG,SNSD dan group yang da lama famous..sebenarnya,EXO takde laa famous sehingga mengalahkan group yang da famous..tidak dinafikan yang EXO ni sedang melonjak naik..tapi jangan laa mengeluarkan fakta yang sebegitu..ianya menyakitkan kpopper yang da lama..okey! aku tak nak gaduh-gaduh di akhir 2013 ni..btw,maafkan aku kalau-kalau aku da buat salah sepanjang aku update entry di blog ni..annyeong~

Bye 2013..Hello 2014
About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.