Tuesday, December 3, 2013
I Support Myungsoo Posted at 2:46 AM 0 comment(s)

hye semua..da lama tak update blog..btw,pagi-pagi ni..umi nak share kat reader semua..terutamanya kpoppers..aku rasa masalah ni da lama kecoh..tapi baru-baru ni ada benda baru pula yang kecoh pasal ni..masa mula-mula aku tahu yang kim myungsoo dating dengan kim doyeon..aku macam tak percaya..lepastu,ada pulak gambar-gambar barangan couple diorang..masa tu laa aku percaya..aku memang sedih gilaa r..nangis tau...sedih sangt..lepastu,keesokkan harinya..woollim pun keluarkan statement yang L hanya berkwan rapat dengan kim doyeon..aku langsung tak percaya..logik ke kawan rapat ada barangan couple..ni bukannya satu barangan couple..banyak sangat...masa tu,memang aku berasa sakit..aku bercadang nak tukar bias..tapi selepas bebrapa minggu aku bersedih..aku pun tak jadi tukar bias..aku still sukakan myungsoo..lepas tu,myungsoo ada nyanyikan lagu solo dia yang berjudul THIS SONG IS FOR YOU..sejak tu,aku semakin sukakan myungsoo..lagu tu,dia cipta khas untuk fans dia.. baru-baru ni,ada kecoh yang myungsoo buat pengakuan yang dia dating dengan doyeon selama 4bulan..hancur aku tahu baca semua tuu...tapi dia putus sehari selpas scandal tu da kecoh..aku menangis lagi..adoii..banyak betul aku nangis..

dalam masa sehari selpas tu,aku dapat tahu yang myungsoo buat pengakuan tu sebab dia nak menyelamatkan inspirit drpd kena saman..doyeon nak saman semua fans yang berkata buruk sal dia..lepastu,myungsoo buat perjanjian dengan doyeon yang dia akan buat pengakuan..sebagai ganti,doyeon tak boleh saman inspirit..tu laa myungsoo buat pengakuan..sedih gila laki aku..sanggup kehilangan fans untuk menyelamatkan fans..masa aku baca artikel tu,air mata aku terus mengalir..lagipun lagu THIS SONG IS FOR YOU khas untuk fans....aku tetap sokong L...walau apapun...! kim myungsoo fighting!

I SUPPORT KIM MYUNGSOO

About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.