Thursday, January 2, 2014
2014 Posted at 11:40 PM 0 comment(s)

hye..semua! kita da sampai tahun 2014..yeayyy!! da lama laa aku hidup..hari ni 2/1/2014..dua hari da aku sekolah..aku senior di sekolah aku..mula-mula memang best bila fikir yang aku ni senior..tapi aku rasa ada yang kurang laa..tahu tak apa? aku da takde crush..crush aku ex-form5 tahun lepas..tak dapat tengok muka malu-malu dia..rasa rindu kat dia..da lama tak jumpa dia..tapi hari ni dia ada datang sekolah..terubat laa rindu aku kat dia...meskipun dia da ada makwe,aku tak kisah pun..dia hanya crush aku je..aku just suka-suka....macam mana hari sekolah korang? best tak..share2 laa sikit..aku da form 5,so tahun ni aku kena belajar btol2 laa..tak boleh nak main-main,nak ponteng macam tahun lepas..huhu..sekolah pun kena datang selalu..okey laa nak sambung main facebook dulu..anyeong~

taking selca sebelum pergi sekolah

About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.