Thursday, January 16, 2014
SPM ==' Posted at 9:14 PM 0 comment(s)
hai..semua! da lamaaaaa tak update blog..rindu aku tak?????! ciss..aku tahu kau takkan rindu aku punya!...okey laa..aku tak kesah pun..aku just nak luahkan perasaan kat blog aku jeee...



Hari ni hari khamis..esok cuti..tapi kannnnn...aku dapat banyak gilaaa homeworks!!! cikgu bagi homeworks bagaikan cuti sebulan...sememangnya cikgu tak berhenti-henti bagi homeworks kat kelas aku..STRESS! Tapi bagus jugak kalau cikgu bagi homework banyak-banyak..dapat laa aku faham betul-betul apa yang aku belajar,,kan? kan?? kan??? tapi,kalau study banyak pun tak boleh jugak kan..aku memang jemu bila mengadap buku jee...awal-awal tahun ni da memang kena start study hard..pertengahan tahun ni tentu ada banyak aktiviti..exam laa...ujian lisan laa..lagi tak sempat nak study kan..

sejak aku busy sangat dengan homework aktiviti BERKPOP aku semakin kureng..facebook pun macam tu..twitter pun..nak katakan semuanya termasuklah shopping..aku sekarang shopping online jee..tak sempat nak pegi mall..haha..okey laa..nak sambung study dulu..annyeong!





About

(^ ᴗ ^)★彡
umi mashitah
17. Malaysia.
KPOP LOVER. ♡
Shout
Chingu
Ask fm

Tweet
Instagram
Credits
Layout by mymostloved with script, background and image.